Filmen är en femma på "gråt"skalan

Igår slösade jag bort fyra timmar i mitt liv som jag aldrig kommer att få igen, deprimerande tanke!
Jag såg en serie/film som jag trodde skulle vara sådär romantisk och härlig och som skulle få en på bra humör. Istället sitter man där och ser all förtvivlan och tänker nu måste det bara bli bättre och så slutar skiten olyckligt. Det borde finnas varningstrianglar på filmer som slutar olyckligt, så man visste vad man gav sig in i när man ser den. Det har hänt flera gånger nu. Det finns tillräckligt mycket hemskheter i verkligheten ändå som får en att vilja gråta och då tycker man att man borde få slippa det i filmen och sagans värld. Jag vill se härliga, roliga filmer som får mig att må bra! Precis som det finns åldersgräns så borde det finnas en skala mellan 1-5 hur sorglig filmen är, så man vet liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0