Tatuering



Jag funderar på att tatuera mig, men även om jag och Elin kom överens om att tatuera in denna symbol med texten garlic pirates så har jag ändrat mig. Det var bloodshotsen som pratade. Urgod var den, smakade som stark salsa, men det fick bli endast en för mig eftersom jag skulle upp och jobba idag. Restaurangen Bröderna Olssons har ju som de flesta vet inriktat sig på rätter med vitlök (även efterrätter) och igår smakade jag deras burgare. Riktigt köttig och otroligt god! Ack så mätt jag blev, fick inte ens plats med nån efterrätt och det är ovanligt för att vara mig.  Trevligt sällskap och god mat, det blev en bra lördagkväll!
Ps. Kändisspotting: Robyn kom och satte sig vid bordet bredvid vårt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0