lite hatt-igt just nu!

Ja då var man själv igen då efter att familjen åkt, men jag hinner knappt andas ut. Snart ska jag till grannarna/släktingarna och vara barnvakt. Först ska jag hänga tvätten, laga färdigt maten och packa lite lätt eftersom imorgon efter jobbet sticker jag hem en snabbis för att skylta hos mamsen. Hoppas inspirationen flödar. Mycket att göra just nu med andra ord och jag "hattar" runt. Funderar på vad jag ska ta med för ombyte, för trots att jag handlar kläder hela tiden har jag aldrig nått att ta på mig. Senast i helgen blev detta mitt.

Nackdelen med mitt jobb är att det finns så mycket fint, att det är billigt och att jag ser det... de skulle kunna dra av halva lönen direkt...
Nä nu ska jag kolla om potatisen är färdig. tudiluu! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar allt, men klockan var fräsigast! Skulle passa bra med mitzy! Är du i stan i helgen? Jag vill feeeesta!

2010-03-23 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0