Lappsjuka

Idag är första kvällen sedan förra torsdagen som jag sover själv igen. Det har varit supertrevligt att ha alla här så nu får jag lite lappsjuka när det bara är jag igen. Det är inte så roligt som man kan tro att umgås med sig själv. Igår var det 3D bio, Alice i underlandet med Elin. Hann inte käka middag innan så jag tryckte i mig en hel mellan popcorn själv. Hann knappt andas mellan tuggorna, men jag la trots mitt frenetiska tuggande märke till att filmen var bra. Jag gillade den och det var kul att se min första 3D film. Efter det åkte vi hem till mig och lagade nachos, kikade på bruce den allsmäktige och höll på somna i soffan. Vi somnade ifrån våra planer på att ta oss ut för en öl på stan. Idag mötte vi upp med Ante, som var i Stockholm i helgen, för en fika på Café 60 (älskar kanelbullarna där). Sedan blev det lite strosande i affärer innan det var dags att dra sig hemåt. Nu har jag städat lägenheten, lagat mat, pratat med Jessica i telefon, har tvn på och funderar på vad jag mer kan göra för att inte känna mig ensam.. hmm en dusch kanske och sen sängen..zzzzz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0