Elementärt, min käre Watson

I förrgår åkte pappa ner mot Karlstad för att jobba och jag hängde på. Vi gjorde en avstickare mot Stockholm för att påbörja flytten. Jag har nu nästan alla mina saker som fanns där i en bil på Midroc electros parkering.
Detta eftersom jag behöver hjälp med att flytta, men de kan inte den dagen det faktiskt blir av. Nu är det oxå så att jag skjutit upp inflyttningen till söder till 1a feb eftersom det skulle bli dyrt att bo där de återstående dagarna av januari. Så jag bor återigen i en resväska och med det sagt så återgår jag till karlstad.
Jag vinglade omkring på stan igår och självklart in på mitt kära HM, men som jag går så måste de ju tro att jag är på fyllan...kanske man ska gå ut på lördag nykter, jag kommer ju ändå att smälta in bra! Nä nu är jag väldigt otålig, ge mig en remiss någongång så jag kan bli bättre!
Iaf.. jag kommer alltid in på sidospår.. så är jag i karlstad. Jag har hittat lite skyltmaterial till mammas skyltfönster så snart ska jag väl försöka skylta nytt där.
När pappa slutade jobbet igår så gick vi på bio. Sherlock Holmes. Guy Richie regissören till den brillianta filmen Snatch har gjort det igen. Action, mysterium och en nypa humor blandat med två snyggingar ger dig alldeles utmärkt underhållning i ca två timmar. 



Snart ska vi bege oss hemåt igen så ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0