With canon you can!

Jag har ju köpt mig en systemkamera, så nu försöker jag ta mig igenom instruktionsboken. Jag har alltid varit en sån som hellre testar än läser mig till hur man ska göra. Sen när det går åt helvete så bläddrar jag i boken, men efter att ha pungat ut med pengar på en sån här så känner jag att jag vill kunna min kamera. Jag har nu nått nästan till hälften, jag fattar hälften av vad som står, glömmer hälften av vad jag fattat så man kan väl säga att jag förstår min kamera till en åttondel. Inte alls med andra ord, det är så många funktioner!
Men jag fotar ändå och lär mig förhoppningsvis under tiden. Nedan följer några provtagningar.  

 

  

 


Kommentarer
Postat av: Mirna

Riktigt fina bilder tycker jag!

2010-01-06 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0