2010

Det nya året har väl fått en sisådär bra start i och med sjukskrivningen, men det är ju till 17e januari och innan dess hoppas jag på att en remiss till öronläkaren i hudik dimper ner i postlådan. Å vips så är jag botad och kan återgå till att tjäna ihop en slant till det dagliga brödet.
Faktiskt är det ju lite upp till mig om det blir ett bra år för mig eller inte och det ska bli bra.
Jag har en lista med saker som jag vill göra innan jag checkar ut och det här året är nog ett bra år att pricka av några av dessa. Okej vissa kan jag till viss del redan pricka av, men de står kvar på listan för jag vill göra de igen! OBS varning! Listan är inte komplett och den är skriven utan någon inbördesordning.
 
( )  Lära mig spela piano
(x) Lära mig spela gitarr
( )  Dansa  
( )  Prata flytande franska
(x) Jobba utomlands
( )  Resa till USA
(x) Jobba som VM
( )  Köra gocart
( )  Se musikalen Hairspray
( )  Hälsa på Jessica i Halmstad
( )  Lära mig fotografera mer professionellt
( )  Ha ett alldeles eget hem
(x)  Ha ett eget företag
( )  Resa runt i Asien
(x) Tågluffa i Europa
( )  Se pyramiderna
( )  Träffa Mr Right
( )  Gå på kinesiska muren
( )  Skaffa en tatuering
( )  Simma med delfiner
( )  Surfa
( )  Gå på en riktigt rolig nyårsfest med dresscode och massor med folk
( )  Gå på en 3D bio
( )  forts. följer

Kommentarer
Postat av: Malle

Har du ett företag? Hmm, nu har jag missat nåt. Och jag håller tummarna för att du ska få en rejäl nyårssupé för jättemånga och att det inkluderar Mr Right =) Hoppas du blir bättre med yrseln snart. Kram

2010-01-05 @ 21:30:24
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0