Världen krymper för var dag..

Har haft super trevliga dagar med mina vänner. Julmys i torsdags med Linda och hennes vänner. Pizza och The Big bang theory på fredagen med Elin och utgång med Linda och Sanna igår.
Det kan inte bli bättre faktiskt!
Rubriken syftar på en händelse från krogen igår. Ett gäng killar slår sig ner vid vårt bord och vi snackar ett tag.
Jag berättar kortfattat vad jag pysslat med i livet efter skolan för en av dem. När jag nämner Paris säger han "ja där var jag förra veckan." Jag undrar såklart vad han gjorde där och det var jobb och lite sightseeing. Han var i Montmatre på torsdags morgonen. Det är här jag säger: " Ja för då var det så himla fint väder där!" Vi var alltså i Paris samtidigt och stod uppe vid Montmatre på torsdagsmorgonen båda två. Vilket sammanträffande. En dryg vecka senare skålar vi ihop på Snaps på Medis. Världen blir allt mindre.
På tal om krympande saker så håller min tid på att rinna ut och de närmsta dagarna måste jag bestämma mig för vad jag vill göra och det är ett svårt beslut. Jag önskar att någon kunde tala om för mig vad jag vill för min magkänsla verkar ha tagit semester. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0