Zombie zom i zååå zlut..zzzz

I fredags gick tåget mot Stockholm. Vi hann faktiskt nästan ända fram innan det blev försenat. Japp..100m innan stationen blev det slangbrott och vi blev 30 min sena..det är ju nästan lite synd om SJ. 
Jag har tillbringat tiden i huvudstaden i goda vänners lag och det har varit så mysigt så! Igår var det julbord med ex kollegor på Gondolen. Första gången jag var där, väldigt vacker utsikt och mycket god mat till trevligt sällskap. Tyvärr blev jag lite besviken på mig själv..jag orkade inte ens äta upp det jag tagit på min dessert tallrik. Jag hade sparat mig hela dagen för att kunna äta massor med julmat och ändå fick jag knappt i mig något. Kan nog ha lite med nervositeten som plötsligt slog till under middagen. Jag har varit så upptagen sedan jag kom att jag inte haft tid att tänka på att flyget till Paris går 7.10 på söndagen. Vilket nu är om ca en timme. Jag bör säga att jag just nu är såå trött att jag knappt vet vad jag klottrar ner. Jag har sovit max tre timmar i natt och igår var det väl sisådär fem timmar. Mina ögon går i kors och jag börjar likna en zombie. Charmigt. Men det ska bli spännande! Jag som funderat på att börja plugga franska (om jag kommer in vill säga) till våren får nu en chans att fräscha upp minnet om hur det är att plugga och framför allt om jag kommer ihåg nåt av språket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0