Horoskop

Idag har jag försökt läsa lite franska för att friska upp minnet inför resan. Jag hittade ett horoskop i mitt stjärntecken som jag tog mig tid att tolka, men eftersom jag inte är någon översättare så tänkte jag använda mig av google.com språkverktyg för att se om min tolkning var något så när. Jag kommer aldrig lita på google igen. Grammatiken känns lite sisådär i mina ögon.

Här är översättningen med hjälp av språkverktyget:

Du är envis och inte lyssna till råd från andra. Du är reserverade och skeptiska din koncentration och din starka hjälper dig med dina planer. Du är likgiltiga när misslyckanden och svårigheter. Bristen på kontroll över dig själv som du besöker ofta för långt. Du är konstnärliga, du gillar musik och jag tror att du har en vacker röst också. I love you är instabila och lider av misstänksamhet och svartsjuka. yrken för dig: jordbrukare, trädgårdsmästare, revisor, artist, frisör, dekoratör. Du kommer att ha ett långt liv. Titta på din vikt. Sjukdomen är mest utsatt halsen. Halsinfektioner ibland.



Dagens: "Det är lätt att vara smart. Tänk bara på något korkat och säg precis tvärtom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0