Produktiva dagar ska det vara!

Igår slöade jag ner mig totalt, satt mest framför tvn och det är inte riktigt likt mig. Jag som inte spenderat en hel timme framför dumburken på fleeera månader har på senare tid fastnat där ofta, inte bra! Måste bli ändring på det!!
Idag däremot har jag gjort lite annat iaf. Nu är två av mina stolar färdigklädda och de andra två är på god väg. Jag har förberett lite för skyltning, Städat, Tränat och varit på bio. Den här gången förstörde inte regnet min och Sofies biodejt! Däremot när jag tog upp min mobil (som var satt på ljudlös!) för att snegla på ett sms som jag fått fick jag en klapp på axeln av tanten som satt snett bakom, tydligen så fick man inte titta på sin telefon! =S Det störde inte mina grannar, men det störde tydligen henne...
Imorgon börjar mammas resa mot kryssningen i Karibien, så nu ska jag umgås lite med henne och se till att hon packar rätt!

Kommentarer
Postat av: Mirna

Haha, sånt där är rätt jobbigt när nån surnar till för att man ens sneglar på mobilen, du borde kört den i ansiktet på henne efter det :) Vad såg ni för film? Och var den bra?

2009-09-02 @ 21:58:36
Postat av: sofie

haha, jaa tanten var rolig ;)

2009-09-03 @ 18:31:15
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0