En tripp till Gävle

I fredags tog jag tåget till Gävle för att spendera några dagar hos Linda som fyllde år i söndags. Vi tog en heldag på stan där jag hittade massor med kläder som fattades i min garderob. Fikade på bagels och knäckpaj som var guuda gott och uppdaterades om vad som hänt sen sist. Senare på kvällen kom Josse från Norge och vi kikade på idol. 
På lördagen tog vi en promenad innan frukost och det var nog det nyttigaste vi gjorde på hela dagen. För senare käkade vi god mat på nian, gjorde oss iordning för kvällen, fikade tårta, chokladbollar och bullar och sen var det dags för lite dricka innan utgång. Ett helt gäng med folk dök upp och vi snackade, lekte "jag har aldrig" och sjöng för Linda. Utgång på Heartbreak med mycket dans och en cheeseburgare på Mcdonalds innan hemgång.
Väckarklockan såg till att vi vaknade vid tio på söndagen. Den var väldigt envis och gick inte att stänga av. Tydligen beter den sig så varje gång vi är ut i Gävle eller så kan det bero på att det är en kyrklocka som vill tala om att alla som syndat ska upp tidigt... På kvällen när jag kom hem till Ljusdal fick jag äntligen träffa mamma som varit borta på kryssningen. Så härligt! Hon hade med sig presenter oxå, så jag fick en parfym som jag spanade på när jag bodde i frankrike och ett läppglans. Hon är så snäll min mamma!

Lite bilder från helgen

  

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK för en riktigt rolig helg!! Det får vi göra fler ggr, fika, skvallra, fika, shoppa, äta och fika:D

2009-09-14 @ 18:40:45
URL: http://lindanordquist..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0