Hjort:

Ibland är man inte så aktiv som man skulle önska både i livet och i bloggen. Men jag har hållit mig sysselsatt. Förra helgen var jag till Östersund och träffade Mirna, Erik, Rasmus, Emma och en kompis till henne. Vi spelade spel och hade mysigt. Sen fortsatte vi till Åre. Jag hade aldrig varit där förut, så jag ville ju absolut på Åre chokladfabrik, efter det blev det promenader och lite träning (väl behövligt efter ett besök på chokladfabriken). Vi åkte även upp på Åre skutan (berget) med linbana och tittade på utsikten. Vackert! men kallt.
Efter att jag kommit hem därifrån så har jag jobbat på mina möbler, tränat, umgåtts med kompisar och fikat. Det är underligt vad man kan dra ut på saker när man är ledig.. Allt tar lite längre tid än det normalt borde, men som sagt så måste man ju sprida ut det för att hålla sig sysselsatt.
I helgen var jag ut med brorsan, Sofie m.fl. på Järnvägs och det var kul!
Nu håller jag på och funderar på vad jag ska packa med mig till Stockholm och som alltid vill man ju ha med sig massor, men om lägenheten redan är möblerad så får man ju begränsa sig..

Lite bilder från helgerna:
Vackra Åre!

  

Knäppa och härliga gänget!

  

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Linda

Älg!;)

2009-09-29 @ 22:05:07
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0