ett liv? jag? nä...

Veckan bestod av sex dagars jobb och när jag äntligen slutade för dagen 17.45 på lördagen så mötte jag upp med brorsan och Sofie för mat och bio. De hade tillbringat dagen på stan för lite shopping och nu var det dags att mätta våra magar. Det blev pizza och den var riktigt god!  Efter maten gick vi på 500 days of summer som var en helt okej film med lite roliga inslag, men jag satt precis bredvid "skrattare". Skrattare av värsta slaget! Om det var nått som var lite roligt så asgarvade de högt och länge. Väldigt jobbigt. Tillslut sitter man där och kan inte koncentrera sig på nått annat än vilka satans irriterande skratt dessa människor har!
På söndagen fick man ju en extra timme och det kändes skönt att vrida tillbaka klockan när man vaknat. Jag tog en springtur innan vi tog oss in till stan för lite shopping och fika. När det var dags för dem att åka blev det jobbigt igen. Jag vill oxå åka hem! Ingen lust att sitta här. Det enda jag gör är att jobba och sova känns det som, ingen nämnvärd fritid. Urtråkigt liv, men på fredag ska jag äntligen få komma hem en sväng! Då ska jag njuta! Bara fyra jobbdagar kvar nu...

Kommentarer
Postat av: sofie

Det blir hemgång till helgen? :D då ses vi! <3

2009-10-28 @ 12:34:29
URL: http://sbs.blogg.se/
Postat av: sofie

jaaaaa, jag längtar :)

2009-10-29 @ 17:41:30
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0