Jag är ingen kattmänniska längre...

I helgen var ju mamma och pappa här och vi shoppade, fikade, shoppade lite till (till pappas stora förtret), käkade god mat och gick på musikal. Alla musikaler jag varit på tidigare har varit väldigt bra och nu när vi skulle se Cats var förväntningarna höga. Andrew Loyd Webber samma karl som skrivit The Phantom of the opera har gjort den här. Alltså jag älskade verkligen Fantomen, den var så bra! Nu gick vi ju på den i London så det kan ju göra sitt till, men den här kattmusikalen var inte bra. Jag fattade nada. Trodde först att det var bara jag, men varken mamma eller pappa gillade den heller. Så tummen ner för den, jag hade somnat om det inte varit för den skräniga musiken. De var duktiga dansare, akrobater och sångare, men jag hade definitivt klarat mig utan den.
Däremot var helgen i övrigt väldigt mysig och det var skönt att ha sällskap. Jag fick några julklappar inhandlade och det känns skönt att vara ute i god tid. Det går så fort och snart är det jul.
På jobbet har vi säsongsstart Christmas så nu är butiken julig och fin! =) Jag har fixat lite på Logg avdelningen och gjort den lite renare och snyggare (nog för att det håller ca 2 sekunder innan någon varit där och stökat till, men det betyder ju bara att det är säljande).
Så Glad säsongsstart på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0