Häxan med sina ökända häxblandningar

Jag älskar att vara hemma igen!
Men igår var det trist väder och ingenting hade öppet. Vi hade verkligen ingenting att göra. Då kom jag på att vi kunde åka och hälsa på Edvin, Elin m.fl. i Norrfjärden. Det var allt för länge sedan jag träffade dem, så det blev en tripp dit.
Sedan skyndade vi oss hem och jag började spöka ut mig inför en utekväll. Halloween! och kom man utklädd på krogen så var det halva priset, men när man kommer på i sista sekunden att man ska klä ut sig kan det vara svårt att hitta på något riktigt bra. Så jag tog fram häxhatten. Mer fantasifullt än så blev det inte. Jag åkte till Sofie och vi sjöng singstar hela förfesten. Väldigt roligt, men jag var riktigt hes efteråt så det kan inte ha låtit så bra..
Sedan kom Sofie T och strax efter det var det dags för utgång.
En pirat, en rockstjärna och en häxa, vilket härligt gäng!
Och ute på krogen träffade vi självklart diverse figurer, bl.a. Niclas som klätt ut sig till hippie.
Det blev en bra kväll!

                   

   

Kommentarer
Postat av: sofie

Jaa, beroende på hur länge du stannar där nere i nollåttaland :)



Det blir nog flytt i början av december. och du hade väl planer på att åka hem sista helgen i november? det innebär: aaaaatt vi hinner seeeees :) <3

2009-11-02 @ 23:57:03
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0