perfekt fram till öppningsdags!

Idag var det designersläpp för Matthew Williamson part 2 och igår jobbade vi till efter kl.23 för att få fram kläderna och så allt skulle se perfekt ur för idag. Efter fem minuter hade kunderna slitit i allt så det var bara att börja städa, men det var fint innan iaf. =)
Första delen Matthew Williamson var ingen favorit för mig om man säger så, men den här hade några fina plagg.
Lär väl vara så gott som slut när man kommer till jobbet imorgon bitti. men jag hann köpa mig en fin strandsjal!

Snart ska jag på franska kurs och efter det ska jag välkomna några gäster igen! ja igen, många som hälsar på i maj, men nått härligt väder verkar de inte få för det regnar varje dag =(
Mirnus och Erik är det som kommer att förgylla min helg =) och imorgon blir det konsert på divan du monde, GlasVegas ska spela, så det ska bli kul!
Ja jag hade inte hört dem förut, men Mirna frågade om jag ville hänga på och varför inte..? vad ska man annars hitta på en kväll i Paris?!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0