Bon Weekend!

Härligt med helg så man får soooova! Jobbade över 2 och en halvtimme igår för att hinna klart med LOGG men, men nu har jag bara eclairage kvar och lite på deko till måndag. Då jag ska vara själv visuel...=S jag ska matcha trend ladies men ha ett öga på Modern Classic och access som blir matchad av två säljare. my, my... men nu är man iaf ledig!

Vad ska man göra i helgen då??
Jag funderar på att: 
*tvätta (eller jag måste tvätta)
*handla mat ( samma här..eftersom kylskåpet ekar tomt)
*städa (hmm..)
*springa (konditionen måste byggas upp igen, jäkla hosta!)
*Gå till HM Haussman och leta strumpbyxor (man kan ju tycka att ett HM i Paris ska ha vanliga lagom tjocka svarta strumpbyxor, men ingen tur än.. och när jag ändå är där kan jag väl kolla på andra kläder oxå..=) )
*Gå på ett museum (är faktiskt lite nyfiken på Musée d'orsay som är ombyggt från att ha varit en järnvägsstation eller modemuséet om de har någon utställning..tough choice..)

I veckan när jag gick hem från jobbet så gick jag in St Sulpice kyrkan som är med i DaVinci koden och den är väldigt vacker innuti. Lugnt och skönt och inte alls lika mycket turister som trängs som i Notre Dame. Ett tips bara.

Nu ska jag käka lite frulle innan det blir strumpbyxejakt!
Bon Weekend!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaa.. chokladbolls-smet:)) Ett tips om du inte orkar rulla: Platta ut det på en tallrik eller i en form och gör en chokladglasyr och häll över! Chokladbollstårta=Mycket gott!!

2009-06-03 @ 23:20:44
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0