Vad gör man när fjällfilen är slut?!

Vad gör man när fjällfilen är slut?!
Sen i fredags har jag käkat tomtegröt till frukost, den tog slut igår.
Abstinens!!
Provade havregrynsgröt idag..smakade metall.
men jag har iaf bregott kvar, så jag överlever nog till dess att jag kommer till Sverige.
Väldigt matnyttig info eller hur..?! Det låter kanske underligt, men frukostar är heliga för mig.

Idag är min lediga dag och jag ska göra söndagssysslor:
*springa
*städa
*tvätta
va roligt jag ska ha!
funderar på om jag har tid att ta en promenad till Grand Palais oxå, ska tydligen vara öppet idag så vi får se.
Nu ska jag snöra på mig joggingskorna eller kanske gruva mig en stund till innan..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0