Telefonsupport a little to supportive...

Idag börjar jag 14.30 - 23 så jag tänkte ta tag i lite saker innan jobbet. Som att avbeställa mitt internet.
Jag ringer till den engelska linjen och en kille svarar. Jag förklarar att jag ska flytta hem den 15e så jag måste avsluta kontot.
Killen: "Oh good you'll be here for the 14th then (nationaldag)."
Jag: "Yes"
K: "That's really cool, you should come to the ... between rue des... and rue des rennes, it will be fireworks and a real party."
J: "Ok, Thanks"
K: "I will be there so maybe I'll see you?"
J: "??????? , anyway I have to cancel my Internet account"

Kanske lite väl vänlig telefonsupport? Får han tjejer så här?!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaa... alla knep är bra, utom de dåliga;)

2009-06-23 @ 10:55:55
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: sofie

HA HA HA! så du ringer runt till olika supporters och hoppas på att bli uppraggad ;)



jag förstår att du är avundsjuk :) det är skönt ute. men jag är avundsjuk på att du har jobb! så då ligger vi lika.

2009-06-23 @ 14:14:30
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0