Snart blå/gul igen!

Hemma efter ännu en dag på jobbet. Men jag har verkligen gillat att jobba på Passage de Provence. Det är en liten butik med kunniga och väldigt snälla säljare. Jag har känt mig mer hemma där i tre dagar än vad jag gjort alla veckor jag jobbat på Rue des Rennes. Därför blev jag lite nedstämd när David ringde och ville att jag skulle komma tillbaka till Rue des Rennes. Tydligen har de för mycket jobb kvar där..så imorgon börjar man kl.6 igen..yey..
Fast det är väl lika bra för det var andra dagen i rad jag ramla i trappan på Passage de Provence så om jag stannat längre så skulle väl hela jag vara blå!
Så från den ljusa sidan:
Jag är bara till hälften blå och jag har bara nio jobbdagar kvar! =) Snart är man hemma!! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0