uppdatering

Glömde att berätta att jag gjorde lite roliga saker när jag var hemma också.
*Jag var på Torön och tittade på när Sofie T med klass underhöll. Det var så bra! Hon är så duktig!!



*Jag träffade Sofie S för en fika och en promenad. Självklart med tjatter! =) Så mysigt så!

*Mamma slingade håret på mig så nu slipper jag känna mig så färglös!
Jag passade på att knäppa kort på sommar skyltfönstret som jag gjorde förra gången jag var hem. Det är så roligt att göra något helt eget!



*Träffade Linda på söndagen och vi tog en tur på Dollar (har varken sett Linda eller Dollar sen typ januari) och sen satt vi på altan i solen och snackade. Det var så härligt att träffas igen! =) Snart ses vi nog oftare får jag hoppas, när jag flyttar hem.




ovan: Rue des Rennes

Sen jag kommit tillbaka till Paris har jag:
 *jobbat.
*Sagt upp mig och lägenheten.
*Fått reda på att nästa vecka ska jag vara i en annan mindre butik och matcha inför rean. Minus att det ligger längre bort, Stort Plus att jag börjar kl.8. Sovmorgon till halv sju!! Vilket lyx! =)
*Varit ute och sprungit igår och himlen öppnade sig. Störtskur. Hade lika gärna kunnat hoppa i en pool så blöt var jag när jag kom in igen. Plaskade mig in i duschen...
*ätit en gööööööör god bagel idag!! På bagels and brownies, en bakgata till rue des rennes, ett hett tips om ni är i Paris och vill ha god lunch.
*Varit på sista franska lektionen ikväll.
*Föreslagit museum besök i helgen tillsammans med en klasskompis. Fick hans email..han hade ingen telefon, underligt..men kul att hitta på nått!

Snart helg så ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0