Jag har fattat mitt beslut.

Jag är hemma i Sverige, Iaf till imorgon eftermiddag.
I fredags var begravningen och det var tufft. Riktigt tufft..
När något sånt händer får man lite insikt om vad som är viktigt i livet och det viktigaste av allt är att må bra och att vara nära de personer man bryr sig om. Jag behöver vara hemma i Sverige nu både för min skull och för min familjs.
Så därför sa jag upp mig igår. Jag är glad över mitt beslut. Jag jobbar juni ut om de vill ha hjälp under rean, för jag vill inte lämna mina arbetskompisar i sticket. Men sen i mitten/slutet på juli flyttar jag hem till Sverige. Det ska bli skönt! Så skönt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, munkar är grejer ;)



Jag är såååå glad att du kommer hem! Du är saknad. När jag går ute så hör jag träd, väggar, gator, fåglar skrika Emilie emilie emilie....



<3

2009-06-07 @ 18:00:37
URL: http://sbs.blogg.se/
Postat av: Elin

välkommen hem!! nu har du testat på hur det är att jobba i Paris jag tycker du gör rätt som flyttar hem när du inte trivs. man ska tänka på sig själv och dom man har nära i första hand. och så blir det lite lättare för oss att ses. många kramar till dig från oss alla.



PS: men jag är så glad att vi hann hälsa på dig för det var en oförglömlig helg för Edvin och oss.

2009-06-07 @ 22:06:41
Postat av: Ewe

Men va kul att du kommer hem vännen !! :)

Måste ses då, tråkigt jag inte hinner över till Paris o säga hej, får väl åka med dig någon gång så kan du visa alla sevärdheter i stan :D

2009-06-12 @ 00:31:04
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0