Park Buttes Chaumont..check!

Idag var en dag som alla andra. Jag latade mig ett tag innan jag tog tag i dagen.
Jag gjorde lite nyttigheter innan jag tog en utflykt i Paris. Jag drog till Sacre Coeur för att titta på utsikten, men det gick snabbt för det började regna ordentligt. Så jag drog vidare till en park som en arbetskompis sa skulle vara fin. Jag gick nog in i fel ände av parken från början för det satt lite kusliga figurer här och där och i nått hörn stod småpojkar i typ 13-14 år och rökte på. Så jag greppade mitt överfallsalarm (japp paranoid det är jag) och skyndade förbi. Sen kom jag till den vackra delen av parken, som hade sjö, litet berg med utsikt och vattenfall. =)

   

Imorgon blir det nog muséet Centre pompidou med Rafael och en springtur.
Nu ska jag hugga in på läckerheterna på tallriken nedanför! =) 
Ha det gott, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0