Nedräkning

Idag var jag på Orange och kollade när jag skulle lämna tillbaka boxen för internet och tv och det är idag!..så nu måste jag vara utan det till torsdag. =( 
Jag gjorde oxå adressändring på posten, sen tog vi lunch/fika i Luxembourgparken när solen tittade fram. =)
Vi har gått lite i affärer och ikväll ska vi hitta nån mysig restaurang. Imorgon är det nationaldag här så jag hoppas att det är lite festligheter, vi funderar på picknick vid eiffeltornet då! På onsdag tar vi flyget hem till Sverige. På torsdag är det intervju för mig i Stockholm och sen fortsätter vi till Ljusdal!! =) Ååh vad jag längtas!
Nästa gång vi hörs så är jag alltså i Ljusdal!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är fler som längtar:D

2009-07-13 @ 19:41:35
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0