tick, tack, tick, tack...

Samma som förra inlägget funderar jag på tiden. Tiden går fort, tyvärr går den alltid fort, man kan inte bestämma att den ska sakta ner vid vissa tillfällen. Jag tycker man borde kunna det. Då hade jag bestämt att min kommande helg i Ljusdal skulle gå sakta så jag fick stanna hemma extra länge! =) Det ska bli skönt att ha en lugn helg hemma, inget särskilt att göra bara slappa. Det behövs efter en rätt så hektisk vecka. Imorgon ska jag vara klar på Everyday avdelningen, det kommer inte att hända, tyvärr. Men så är det i en liten butik, saker händer och man får snabbt ändra sina planer! Jag tycker väldigt mycket om det jag gör, jag tycker om att vara VM och jag tycker om att jobba på HM, men som jag sa tidigare så önskar jag att man kunde styra tiden. Så man hann med det man skulle! och gärna lite till.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0