Snart, snart, snart!

Om max två timmar så är dom här! Ska bli sååå skönt att träffa mamma o pappa igen, det var ju iaf över en månad sen sist och nu när man varit i stort sett själv en vecka så längtar man efter att träffa folk igen! =)
Det är verkligen snart man flyttar hem. När man åker på semester till Paris så är 6 dagar mycket, men nu är det 6 dagar till dess att jag flyttar från staden och det känns lite. Jag kommer att sakna den! När jag tyckte att jag var fast här så var jag rätt less på den, men nu när jag ska härifrån så känns det lite i hjärtat. Mina kvarter, utsikten vid Sacre Coeur, Louvren om kvällen, uppträdanden vid Notre Dame, butikerna (speciellt min örhänges butik), att kunna gå hur långt som helst och upptäcka nya platser, Luxembourgparken (inte i springsyfte dock för det har jag tröttnat rejält på) och macarones(!).  Det är en underbar stad, men att komma hem väger så mycket tyngre iaf! För det är just det, mitt hem!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli så skönt att ha dig nära igen!=)

2009-07-11 @ 18:49:59
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0