Från 4 stjärnigt till "gille"stuga

Igår var dagen då jag bytte ner mig i standarden på boende. Jag bodde på ett fyrstjärnigt hotell mitt i västerås och bytte till ett bed and breakfast i sala. Jag tog det beslutet efter att ha sprungit till jobbet två dagar för att inte komma försent. Tåget kommer så precis till stationen i Sala att när det är försenat så kommer jag inte i tid. Lite jobbigt om det är jag som öppnar för då får säljarna stå och vänta på mig. Nej jag vill komma i tid till jobbet och om det är lika med att ha toalett i korridoren så får det vara så! Fast det är lite jobbigt för internet fungerar sisådär och när det bara finns två toaletter/duschar att samsas om så gäller det att vara ute i tid på morgnarna. Men om det blir förlängning på jobbet så får jag försöka hitta en bättre lösning av boende problemet då.


Stadshotellet i Västerås
  
B&B i Sala
  


Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, nää kanske inte :P



eller hur! men jag sa ingenting, och jag har för stort hjärta för att sparka undan ungen.. barbapappa fick stå ut. som tur va, var barnet inte en tjockis i alla fall :)

2009-07-29 @ 21:51:26
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0