Omskyltning på salongen

Idag var det dags att ta tag i skyltning på salongen igen.
Jag grävde fram tänkbara saker att använda och skred till verket och så här blev resultatet.

   

När jag precis blivit klar ringer Sofie! =)
Hon är hemma i Ljusdal en snabbis så vi passade på att träffas och fika lite.
Vi gick lite i affärer också eftersom Lofsdalen tydligen bara har ett ICA och en sportbutik.
Inga fynd idag, men det var roligt att tjattra av sig lite! =)

Jag övar och övar på min gitarr och nu kan jag byta ackord och spela samtidigt, men om det låter bra..njae.
Snart kanske! Får försöka hålla hoppet uppe.
Vad mer..jo..Jag börjar bli smått hysterisk på fransmännen som fortfarande inte hört av sig.. inte kul när det är meningen att jag strax  ska åka. Måste ringa imorgon om jag inte hör nått..ush.
Nu ska jag klinka lite på gitarren och förhoppningsvis bli på bättre humör!
Ha det!
 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Det var jättekul att träffa dig! Jag saknar dig! <3

2009-01-19 @ 20:21:23
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0