Det var ett tag sedan... vad som hänt sen sist:


Julafton
Ja jag somnade under ferdinand som väntat, men blev väckt av brorsan som så fort han väckt mig, själv somnade.
Jag fick massor med fina julklappar =) och har ätit massor med god mat! (å godis)

 

Juldagen
Brorsan fyllde 20 år och det skulle firas. Först av släkt sedan med vänner.  Han trodde det skulle bli ca 20st som kom på kvällen, det blev  33, men kul hade vi!
Vi spelade Alias och killarna fuskade till sig en seger..eller hur Linda?!
Sen va det utgång och några timmar senare hemgång.

     

Lördag
Bröllop- en släkting till oss gifte sig. Det var ett enkelt och vackert bröllop. Grattis och lycka till i framtiden!
Sedan tog syskonen Kollins ton och vi stannade och lyssnade till deras improviserade underhållning. 
De är så otroligt duktiga! Så himla musikaliska.

Mellandagarna
Jobb å jobb.

Nyårsafton
Mot Östersund till Mirnus och Erik. Vi käkade Kina mat och jag smakade min första sushi. Det blev en halv tugga sen återgick jag till min goda mat (friterad kyckling med sötsur sås). Sen kom Eriks gäng och satte fart på festen. 
Jag lyckades få i Mirna lite starkare grejer som hon var väldigt förjust i... =)
Det blev falsk sång i sing star och man måste ju bara tacka mitt lag för att ha överseende med mig. men jag skyller på låtarna, hade aldrig hört dem...
Sen blev klockan tolv och vi skålade och såg fyrverkerierna från balkongen, så vackert så!
Efter det fanns det bara en sak att göra - efterfest med nintendo wii.
Det gick ganska bra för mig, vissa kallar det nybörjartur, jag kallar det skicklighet. Däremot var mitt dartspelande inte att skryta med.. men kul hade jag! =) Bra start  på det nya året!

 

Fredag - idag
Jobb igen. Fick påhälsning på jobbet av Mattias och David (delar av gamla skidgänget), det var jätte länge sen man såg dem. Lika trevliga och flummiga som vanligt! =)

Imorgon blir det jobb och sen förhoppningsvis träning. På kvällen blir det Rock night med tjejerna! 
Ha så kul för det ska jag!


 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha.. jaa! Vi va ju dom enda som höll fast vid vårat lag så jag tycker segern gick till oss!;) klart slut!:P

2009-01-08 @ 20:30:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0