Han är så vacker!

Trots skitvädret ute så har jag haft en bra dag!
Jag slog mig själv med en och en halv minut när jag sprang runt kyrksjön idag och hälen ömmar bara litegrann!
Men det är härligt att känna att det går framåt.

När jag rensade bland böcker och papper igår hittade jag min dagbok från tågluffen ivåras och i den hittade jag ett kuvert från när jag fyllde år. Jag undrade självklart varför jag har lagt det där, men jag är ju som jag är. Blev rätt glad när jag öppnade det och såg 700kronor, som jag inte visste att jag hade! =)
Eftersom jag inte trott att jag haft dem så tänkte jag unna mig nått för dem. Vad ville jag ha mest av allt nu?!
Jo en alldeles egen gitarr. Har ju hållt på och klinkat på pappas gamla, men jag ville ju ha en egen.
Idag är en speciell dag för jag hämtade hem honom! och han är så vacker, titta på honom! =)
och för att han inte ska frysa så blev det ett hårt fodral oxå, man fick ju lägga till lite, men det är det värt! Jag är så lycklig! =)



Nu ska jag gå och öva... för tro mig, öva det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ah...jag fick en gitarr i present jag :) Lika glad som du!Öva på...

2009-01-16 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0