Ett svar!

Jag har äntligen fått svar från Frankrike och nu blev det lite brådis. Ska om jag hittar flygbiljetter sticka den 2/2 ner till Paris, skriva kontrakt den 3/2. Sen efter en vecka i Paris så sätter jag mig på ett tåg till Val Thoiry (som ligger vid Schweiz gränsen, men som jag inte hittat på kartan- känns jätte tryggt..) där jag ska få min utbildning till den 17 april. Sen ska jag vara Visual Merchandiser på HM i Paris regionen. Det ska tydligen finnas en svensktalande i min trainee butik, vilket är jätte skönt!
Det ska bli roligt, men ojojoj så nervös jag blev! Darrig som ett asplöv, kan knappt skriva det här..
Nu har jag helt plötsligt massor som ska fixas innan man åker.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men de va ju verkligen på tiden!!=) Nu måste jag verkligen ta mig hem snart så vi hinner träffas innan du åker!! Vi får kolla upp när det passar:) Lycka till med allt fixande!

2009-01-22 @ 20:32:44
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Malle

Fan va coolt :D Lycka till med allt!

2009-01-22 @ 22:21:44
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0