En snabbis i Östersund...

Nu har jag varit i Östersund igen en snabbis.
Måste ju passa på att träffa alla igen innan man åker.
Mirna och jag förde intellektuella samtal (läs skvallrade) och tittade på film på onsdagen och dagen efter var det dags för shopping! Jag skulle hitta nått åt mamma i tidig födelsedagspresent och jag hittade en liten, men sen hittade jag en kjol åt mig också. "En till!" sa mamma och skrattade när jag kom hem. Men det var faktiskt för presentkortet jag fick i julklapp och nu har jag nått att jobba i! =)
Se va duktig jag är på att övertala alla om att det var en bra idé att köpa den..
Jag köpte även en stämapparat för min gitarr som nog var det bästa inköpet den dagen. För om man är lite ovan som jag är så är det en bra investering, om man inte vill plåga grannarna mer än nödvändigt vill säga.
Plus att han i butiken var så charmig att jag nästan köpte fler ;) eller hur Mirnus?!

Bilderna nedan:
Min fina kjol =) &
Mirna visade upp en klänning hon köpt tidigare som är jättefin och som hon passar väldigt bra i!
 
  


Ja nu ska jag ta tag i dagen, har vääääldigt mycket att göra.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mirna

Haha...ja, fy..det värsta med den där jäkla bilden är att jag faktiskt ansträngde mig för att se någolunda ok ut...lyckat :)

Men jag håller med, killen var ett charmpaket utan dess like! Och rätt söt med ska tilläggas :P

2009-01-30 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0