Äntligen!!

Efter två veckor med förkylning, kyla och hälont har jag ÄNTLIGEN fått kommit ut och tränat. Det var så underbart skönt! =)
Måste ta det försiktigt eftersom hälen krånglar så det blev bara ett kort pass. Sprang upp på kolsvedjaberget och ner. men det är en början, hoppas bara att jag kan fortsätta träna utan problem nu!

 Fick påhälsning av Gnarp gänget idag, Mats, Lisbet och Olle hade varit på skidtävling och kom och åt med oss efter.
å Grattis till Olle som vann tävlingen i Ramsjö! Kul! =)

Nu är man ledig i några veckor innan flytten så det är väl dags att ta tag i lite saker för att förbereda det, men det går ju så trögt. Jag vet ju fortfarande inte exakt när jag ska börja och det tycker man ju att de kan berätta nu. Börjar bli smått otålig!

Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0