En stunds kontakt med omvarlden..

Jag far passa pa att skriva att inlagg nar jag far chansen. Om det ar svarlast beror det pa att jag ar hos Karo som har varit snall nog att lata mig lana hennes dator for en uppdatering av omvarlden. I mandags borjade min VM utbildning och det ar roligt, men svart. Det ar sa mycket att tanka pa. Som VM pa HM Frankrike har man hand om Visual delen sjalvklart, men ocksa kampanjer, aktiviteter och en stor del ar att vara manager for saljar teamet. Men hon ar en duktig larare sa forhoppningsvis sa klarar jag av rollen om nio veckor. Och franskan.. varfor kan man inte prata flytande pa engang? Jag blir sa frustrerad nar jag inte kan prata, men det kommer val antar jag.
Jag har borjat dricka kaffe! Ja eller hur... jag dricka kaffe.. men det ar bara cappucino och det borjade jag med for att kunna halla mig vaken. Jag var sa trott en dag att jag var tvungen att ta till det for att halla mig vaken och nu tycker jag att det ar gott. Jobbkaffet i allafall. Blev precis bjuden pa mat och det ska bli gott med nagon annan mat an macka och yoghurt eller soppa som det blir pa kvallarna annars.
Ja vi hors val pa lordag eller sondag for da ska jag ta mig in pa internet igen.
Ha det gott!   


Kommentarer
Postat av: Linda

jaså du har blivit vuxen nu! Kaffe är faktiskt bra om man ska hålla sig vaken;)

2009-02-19 @ 19:06:58
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mmmmm. nu snart kommer du att förstå varför jag kliver upp tidigt o kokar mig en kopp. Välkommen till vuxenvärlden ha ha.

Kram Papa

2009-02-19 @ 22:23:30
Postat av: Anonym

Haha, sa ju att Cappuccino är supergott :) Duktigt Emilie!

2009-02-22 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0