Jag funderar på hur man packar för att få plats med sitt liv i bara 1 väska..

Det här är jobbigt, RIKTIGT jobbigt!
Jag vet att man snart kommer att träffa alla igen och att det kommer att gå fort m.m. men jag kommer i alla fall att storböla när jag lämnar Ljusdal.
Känner mig rätt avtrubbad just nu dock, kanske för att jag funderat på hur jag ska få plats med allt i en väska, för jag kommer bara att orka släpa en väska plus gitarren.. och hur packar man ner det nödvändigaste man måste ha för flera veckor i EN väska?? (tror att man måste vara tjej för att riktigt förstå min ångest här)
Plus att jag försökte tvinga ner min mamma i väskan, men det gick inte..hon ville inte.. =(
Hon tänker i alla fall komma och hälsa på i slutet av februari så jag får väl be henne ta med allt jag glömt då.

Vi hade famor och mormor här på smörgåstårta tidigare, de två kan prata om man säger så. Sen var det bowling och mat på bowlingen med familjen, så det  var mysigt! =) Gick ju sådär, men allt som får en att tänka på annat för en stund är bra just nu.
Nedan: Mamma, sofie och brorsan briljerar!

 
 
Nu är det snart dags för film, men först en uppmaning till alla som har sagt att ni ska hälsa på mig: HÄLSA PÅ MIG!
Då hoppas jag att ni förstått..
Ha det gött så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Mirna

Du, det är inte så konstigt om du börjar storgrina imorgon, tror inte nån skulle klandra dig. Det är en stor förändring som kommer nu, men även en väldigt kul förändring :) Tur iaf att Rolf följer med, turligt både i sällskaps- och packåsne-syfte :) Lycka till nu då! Kramar

2009-02-01 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0