2 advent och spöregn

Det var längesen jag uppdaterade nu, men nu ska jag ta mig tid till ett kort inlägg.
Vad har hänt sen sist?:
 Jag har varit hem till Ljusdal där jag skyltade för jul hos mamma, gick ut på stadt med Sofierna, åt julbord på Orbaden, strövade omkring på julskyltning + massa annat. Fick lite julkänsla när vi åt julbord och sen gick på julskyltning så det var en härlig dag! Annars stressar man bara omkring och hinner inte känna efter, men det var en bra dag!
Sen dess har jag jobbat, igår var det designersläpp för Sonia Rykiel så det var fart och fläkt på jobbet, det var mycket att göra, men det är roligt med sådana dagar ibland. =)
Efter att jag slutat åkte jag och mötte upp med Elin, Malle och Linda, de två sista har varit på besök i sthlm i helgen. Vi käkade lite, pratade mycket och sen blev det en drink på söderkällarn innan hemgång. Trevlans värre!
Nu är det bara några dagar kvar till jag får åka hem till Ljusdal igen och det ser jag fram emot. Det är ju då man hinner känna lite gemenskap och få lite känsla för att julen närmar sig..
Här kommer iaf en bild på skyltningen som blev till föregående helg.
Ha det gött!



Kommentarer
Postat av: Linda

Skyltningen blev riktigt bra!! Återigen, tack för i helgen:) Ses på lördag igen! Kram!

2009-12-06 @ 22:39:03
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0