Vad tusan ska man hitta på?

Jag älskar att vara ledig när jag vet att jag har nått att komma tillbaka till. Då kan man njuta av sin ledighet! Men det är lite tråkigt när man är ledig själv en längre tid. När alla andra gått tillbaka till jobbet eller börjat skolan. Mina två närmsta helger är bokade, men mina veckor..Snart sticker mamma på kryssning och jag blir själv i det stora huset.. Vad ska jag då pyssla med? 
Jag har ju mina möbler att fixa till och jag ska ju skylta om på salongen, men jag vill ju se folk oxå annars kommer jag att få lappsjuka. Ska man kanske ta en liten tripp till Gävle och shoppa lite eller åka och kika om Mora är sig likt..jag har idétorka...hjälp!?

Kommentarer
Postat av: sofie

emilie, för tusan. vi tar tag i våran dejt någon dag tycker jag!

2009-09-01 @ 12:53:58
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0