Händelserik helg!

Jag har haft en jätte härlig helg, som vanligt när man är hemma i Ljusdal!
I fredags åkte jag med brorsan och Sofie till Hudik där vi shoppade loss, när vi kom hem var det dags för middag på järnvägs, där jag beställde den otroligt goda oxfilétoasten..mums!
På lördagen blev det en liten sväng på köpingen och sedan snörade jag på mig löparskorna för en tur på måga. Det var alltför länge sedan, men nu när förkylningen försvunnit så var det ett måste. Efter 7 km där så blev det lite bråttom hem och göra sig iordning till förfest hos Madde med tjejerna. Det var Engmans på Torön och det var nått jag sett fram emot hela veckan! Det var den underligaste kvällen på länge och ingen i vårat gäng kände sig riktigt som sig själv.. men jag fick höra att jag varit väääldigt glad.. och det är ju alltid trevligt. =)
Lite seg dagen efter, men det botades med en promenad till salladsbaren för pizza och cola med Linda, Elin och Anna.
Framåt kvällningen så blev det bio med brorsan och Sofie, jag fick äntligen se Harry Potter och den var bra!
 Så jag har som sagt haft en kanon helg och nu hoppas jag på en kanon vecka också. På onsdag ska jag till Uppsala och prata med HM folk om hur det varit i Sala och lite om framtiden, så håll tummarna för mig!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0