En riktig semesterdag!

Igår var en helt underbar dag!
Sofie, brorsan och jag tog en sväng på köpingen och fikade sen bytte vi om och drog på stranden.
Vi åkte till Folkparken. Det var hur längesen som helst man var där, jag hade nästan glömt bort att det fanns och det verkar kommunen oxå ha gjort för det var rätt övervuxet..men inte så mycket folk och det var härligt. Jag tog mitt första dopp för iår. Blir säkert inget mer, tyvärr.. men man kan ju alltid hoppas på att finvädret håller i sig länge! Efter det blev det smörgåstårta i kvällssolen hemma på altanen. Det kallar jag semester! Sol, bad och smörgåstårta. =) Jag har iaf haft en riktig semesterdag i sommar.
Kvällen avslutades med inflyttningsfest i Järvsö med lite lekar, musik och prat. Så trevligt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0