Någon som ska hyra ut en lägenhet i Stockholm?

Har vart på mitt möte med HM i Uppsala nu och som det ser ut så börjar jag som resurs i någon butik i stockholm i början av oktober. Resurs är en sån som är ett steg upp från säljare som har befogenhet att öppna, stänga m.m. Det är för att jag ska lära mig alla rutiner här i Sverige. Min roll som VM i Frankrike är väldigt olik den i Sverige så nu får jag lära mig det jag inte kan innan jag graderar upp mig till VM. Det känns riktigt skönt! =) Lite semester innan och sen får jag fortsätta på härliga HM! =) Nu behöver jag bara en lägenhet..vilket inte är så bara i Stockholm =S så hör av er om ni har några tips?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej emilie :)

kul att du har fått jobb i stockholm.. vet du var i sthlm? bettan flyttar ner hit på måndag och ska bo hos mig. Har tyvärr inga tips om lägenhet men hoppas de löser sig. Kram Sanna

2009-08-19 @ 17:07:43
URL: http://sannafoto.blogg.se/
Postat av: Malle

Men va roligt :) Vet ingen lägenhet tyvärr, men lycka till med letandet och nya jobbet =)

2009-08-19 @ 19:45:48
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0