Internet i sala är för trögt för bilder...

Den här lördagen skulle jag absolut ta det lugnt eftersom jag varit sjuk och jag hade redan varit på inflyttningsfest på fredagen. Så blev det lördag och jag tog en sväng på köpingen träffade Mirna och Erik innan hennes syster skulle gifta sig. Medan mamma fixade hennes hår inför bröllopet så satt vi och tjattrade. Eftermiddagen blev lugn, men sen tyckte jag att jag haft nog med lugnt. Elin och Linda P skulle ut på Rocknight på stadt, så jag hängde på. Det var Hellsingland Underground och de är ju bra! En helt okej kväll, men på söndagen var jag lite seg. Väldigt trött, men som tur är tillbringade mamma och jag en stor del av dagen på stranden i folkparken. Lite mer moln än sist, men jag var tacksam för att göra så lite som möjligt! Framåt kvällningen var det bara att packa om väskan igen. När jag skriver detta sitter jag återigen på tåget mot Sala. Klev upp kl. 5 imorse. Jag vet att folk gör det hela tiden, men jag är ingen (morgon)människa förrän sju på morgonen. Det här är väl sista veckan där om jag inte får förlängning då, men jag tror inte det. För season start är på torsdag och det var huvudsaken de hade någon över det. För att vara ärlig så hoppas jag inte på det heller. Jag vill ha ett jobb på ett ställe där jag kan rota mig lite mer nu. Skaffa lägenhet så man får flytta in SINA saker, det var ju över ett års sedan man hade den lyxen. Jag är lite trött på att bo i en väska!   


Kommentarer
Postat av: sofie

han är så fruktansvärt go :) vill hitta ett fint hem åt honom!

2009-08-12 @ 22:08:32
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0