Första dagen i resten av mitt liv

eller nått sånt..
Jag har nu officiellt börjat blogga!
Min dag började som alla andra dagar med mobilens alarm som väcker mig ur min skönhetssömn.
Jag gruvar mig för att ringa till Frankrike igen och försöka få ur dem något svar om var, när, hur?
så jag bestämmer mig för att maila istället.
Jag ringde förra måndagen och Anna skulle höra av sig så fort Sabine kom tillbaka från sin lunch. Det har ju inte hänt.
Dagen går vidare; jag tar en springtur i snön, fikar på finess och uträttar lite mer eller mindre viktiga saker.
Dags för kvällsmat och mellan det att jag håller på bränner fiskpinnarna så kollar jag min mail och jag har fått svar!
Sabine har väl äntligen kommit tillbaka från sin lunch. 
Så nu är det troligtvis den 2/2 2009 i Paris som gäller och jag börjar med två veckor i butik med vad jag tror vanligt jobb innan visual merchandiser utbildningen börjar! =) 
Skönt att äntligen få nått svar!
Hoppas på mer info snart så man kan börja planera ordentligt.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen till bloggvärlden! Va skönt att du äntligen fått svar, gick faktiskt o funderade på dig idag=) va kul att ha en till blogg att följa:P

2008-11-26 @ 12:56:13
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0