"Tomte" mor

Efter två dagars jobb var det ledigt idag igen. Då tog jag med pappa på julhandling, jag väljer ut julklappar från honom och han betalar. Önskar att någon kunde göra samma för mig åt pappa och brorsan, jag har verkligen inga idéer. Hjälp mig nån!?

I torsdags skulle mamma bli tomte och jag måste bara bjuda på lite bilder på henne. Tyvärr glömde jag att ta någon när hon var klar, men förhoppningsvis får jag en ny chans imorgon, när vi ska hälsa på Edvin i norrfjärn. Då ska hon på nytt bli tjock och skäggig och dela ut julklappar. Det är tur att det bara händer när det är jul. Hon hade problem att få kuddarna att sitta på sina rätta platser så hon fick lite hjälp av brorsan.

     

Igår gjorde jag min favorithemgjorda pizza med pesto och mozzarella, mums!
Vi fick även påhälsning av Anders som hade vägarna förbi innan det var dags för en spelning på Järnvägs för honom. Det hade jag velat se, men det var privat med julbord. Så synd, men det kommer väl fler ggr. Kul att se honom iaf.
Sen stack jag till Sofie och tittade på Idol och snackade lite. Så det blev en trevlig kväll! =) 

Nu ska jag försöka få ändan ur vagnen (eller va det heter) och ta en kort springtur..man vill ju inte behöva låna byxorna av tomte mamma!
Ha en kanon helg!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja men spring mycket Emilie! Du är ju verkligen på väg mot byxorna... pucko ;) <3

2008-12-07 @ 00:56:34
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0