brrr.. va kallt!

Det verkar som om jag kommer att få äta upp att jag sa att det var kallt i Ö-sund, det är tydligen 18minus här nu.
Ush och fy! Det är tydligt att vädergudarna vill att man ska stanna inne, så jag passar på att ta en lugn kväll med godis framför tv:n.  Hoppas på lite varmare imorgon, sisådär 5 minus, så man kan ut och röra på sig. Har jobbat idag, men är troligen ledig imorgon, sista dagen innan jul så man får väl passa på att njuta.
Jag har egentligen en lååång att göra lista som jag hela tiden skjuter upp. Jag borde ta tag i den nu, men det blir nog imorgon..
Jag skulle vilja att vissa saker löste sig själva. Som att få tag i en fin och billig lägenhet i Paris till exempel, men det verkar ju vara lika omöjligt som att få mitt rum att städa sig själv. Nån kanske har nå tips? Jag välkomnar förslag på båda punkterna! =)
Nä nu ska jag gå och undvika min att göra lista!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0