Var tusan la jag....

Vart jag än tittar står flyttkartonger.
Jag orkar inte, jag sitter vid internet istället. På morgonen gick flyttlasset och när vi kom fram sprang pappa och jag upp och ner med alla saker och tusan vad jag har saker! Efter det åkte vi på Ikea och köpte säng för att jag skulle ha nåt att sova i. Vi tittade även på soffa, men den jag hittade hade inte leveranstid förrän v.8..känns lite lång tid, så vi får se..
Storhandla på Willys så man har lite mat i hemmet och sen bar vi upp allt nyinköpt. Mycket bärande upp och ner idag. Tur att man har en pappa som är så snäll och ställer upp! Imorgon kommer alla i familjen ner igen för att hjälpa mig tillrätta. Underbart!
Började smått tidigare att diska upp porslin och sen tänkte jag torka av dem och ställa in i skåp..vad tusan är diskhanddukarna? äh jag tar en paus och låter de självtorka och medan äter jag lite..vänta nu var är besticken?
Inte lätt det här, men förhoppningsvis har man lite ordning snart!

Kommentarer
Postat av: mirna

stort grattis till lägenheten! jag vill se den! och vad skönt att ha familjen där som fixar, donar och hjälper :) kram

2011-01-15 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0