Vad har dessa tv-personligheter gemensamt?



Igår var jag på Friskis & Svettis för att springa för första gången på väldigt länge och det var skönt att börja träna igen, men idag har jag världens träningsvärk. Sådan som får en att stöna högt varje gång man ändrar läge och kvida när man ska sätta sig på huk. Vilket tyder på att träningen var välbehövlig!
Jo för att svara på frågan i rubriken så har alla varit inne på butiken inom loppet av två veckor. De sista paret var in så sent som idag. Jag kände igen rösten när han stegade in. Målmedveten herre. Jag visste inte att han var kvar i Let's dance. Hur länge ska han få vara det..var inte han rätt usel? och börjar det inte närma sig final?..jaja. Många kändisar i farten iaf. Jag måste erkänna att Christine Meltzer skrämde mig lite, hon verkade ha grymt bråttom och stirrade vilt omkring sig. Annars rullar det på, på jobbet. Nästa vecka ska jag äntligen gå upp i hel tid. Det är visserligen alltid härligt att jobba 75%, men man behöver pengarna som heltid ger.

Kommentarer
Postat av: Malle

Ballt med massa kändisar =) Och den där gubbens "rädda willy-kampanjer" verkar funka finfint. Han kommer säkert vinna hela skiten. Uselt!

2010-03-17 @ 21:38:12
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0