Life is like a rollercoasterride

Jag tog lite julledigt från bloggen.
Jag hade en bra jul med mycket mat och klappar. Fick det jag önskade mig och mycket till. Juldagen blev det firande av brorsan sen utgång på kvällen. Annandagen blev det jobb i Stockholm och sen blev jag sämre i min yrsel. Har vart på sjukhuset två ggr den här veckan som gått. Är sjukskriven. Inte kul! 
På cirka en månad så har jag träffat tre läkare och alla har olika teorier. Jag vill inte ha teorier jag vill ha botemedel. Fick medicin mot illamåendet i onsdags, men det resulterade i en levande död. Jag kände mig totalt drogad och sov nästan jämt. Så jag tyckte inte att den hjälpte särskilt bra. Men om jag inte var bättre så skulle de ha en mer genomgående undersökning på måndag. Typiskt att det inte gick att ha på en gång.
Jag behöver jobba! Jag behöver pengarna!
särskilt som jag har tackat ja till lägenheten på söder som kommer att kosta halva lönen. ajaj vad plånboken kommer att eka tom, men det är ju drömläge fram t o m maj sen får man hitta nytt igen.
Nu är det 2010 och det här året blir bra, det måste bli bra!

God fortsättning på er alla!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag saknar dig! det har inte hänt så mycket, därav bristen på bilder. läste om din yrsel, hur är det med dig? jag är dunderförkyld, det är väl det enda som försigår här. jobbet rullar på och idag njuter jag av att vara ledig. åker hem nästa tisdagkväll för att vara hemma onsdag och torsdag :)



hoppas du hade ett kul nyår! kramar!

2010-01-05 @ 12:20:07
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0