Stockholm

Just nu sitter jag i Stockholm och väntar på att klockan ska bli 13.14 då mitt tåg rullar mot Ljusdal.
Jag har varit ner över helgen för att gå på Formex mässan i fredags med Jessica och två av hennes klasskompisar. Riktigt roligt att träffa henne igen, vilket händer allt för sällan nuförtiden. Vi såg mycket fint, men det kändes inte lika maffigt som vanligt. Lite inspiration fick jag iaf.
Jag hade turen att få sova över hos min släkting Monika eftersom jag är utan lägenhet en stund till.
På lördagen tog jag det väldigt lugnt och på kvällen gick jag och Elin på bio på Söder. Vi skulle äntligen se New Moon. Jag måste erkänna att jag hade höga förväntningar, alla har ju sagt att den ska vara så bra. Jag blev lite besviken. Okej Robert Pattinson är fortfarande snygg, men det var lite väl många gulligull ögonblick med smäktande fiolstråkar för min smak. Tyvärr. Böckerna är så mycket bättre även om tvåan inte var någon storfavorit. Även om filmen och mässan inte fyllde upp till förväntningarna så hade jag en bra helg här med alla härliga människor! Vill avsluta inlägget med en låt som går på repeat i min ipod.



Kommentarer
Postat av: Malle

Hej! Jag har döpt ett blogginlägg efter dig. Bäst du kollar upp det för jag vill ha ett svar nämligen! :P

2010-01-24 @ 15:30:06
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0