helg m.m.

Jag hade en härlig helg med två lediga dagar!
Jag fick besök av Rasmus och vi strövade på stan, fikade, gick på bio, tog en förvirrande springtur i Trångsund (jag började undra om jag någonsin skulle hitta hem igen) m.m. och helgen flög förbi. Alldeles för fort tyvärr.
Igår var det jobb igen och idag har jag varit på kurs i Arbetsmiljö och säkerhet och det har varit väldigt matnyttigt! Huvudet är proppfull med ny info och jag träffade många nya människor från runtom i landet. Kul!
Nu är det jobb som gäller till på lördag, men jag får nytt besök redan på fredag och då kommer brorsan och Sofie så det ser jag fram emot!
Ps. Ica i Trångsund är dyrt och inte särskilt väl sorterat, men en bra sak har de: Ben & Jerrys! =) Så nu ska jag sprätta locket på min favorit och njuta! Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sofie

och jag gör absolut ingenting om dagarna! ja, jag känner mig duktig :) men jag ska nog inte göra samma misstag som sist när jag satte igång, då körde jag varje dag och tröttnade rätt så fort. tre gånger i veckan till och börja med. och kanske nån dag extra om jag känner mig sugen! KRAM <3<3<3

2009-10-23 @ 10:54:58
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0